Egy dal két élete

Hmm..hát ez most totál nem fog ideilleni, de hetek óta rá vagyok kattanva erre a számra..
Igazából nem tudom miért. Mondjuk nekem mindig bejöttek a brit pop-os dolgok, főleg amióta két évet éltem  a Szigetországban - de nem fognám csak erre.. De az tény, hogy sokat kupálódtam ott.
No, mindegy, ebben a dalban van potenciál. Ez a Paul Weller, amúgy is elég nagy figura volt mindig is.

Először legyen az eredeti:



És a szintén a  The Style Councilban éneklő vokálos csaj könnyed, leheletpuha változata:




Tudom zeneileg nem egy nagy szám, de a szöveg, meg  a hangulat..tökéletesen megfogja ezt az érzést. "I hate to feel so confined I feel like I'm wasting my time.."
Szerintem mindenkinek ismerős. Búskomor tökölődés. Nem árt ha az ember tud magán közben nevetni.

Megjegyzések