Téli ajánlat, avagy egy új könyv Poe-ról

 Azt hiszem most lett elegem ebből a télből..reggel a  köd (vagyis a nedvesség ami a levegőben volt), ráfagyott a hajamra..:D Mert ugye ki volt engedve  a hajam és ami kilógott a  sapkából arra szépen ráfagyott..Undorító. Kezdem úgy érezni magam, mint egy jegesmedve, még jó hogy csak két reggel kell korán mennem dolgozni. 
Nah, de nem is erről akartam írni. 


 Napokon belül megjelenik egy Poe-ról (is, vagy inkább a kortársakról, és a korról, amiben élt?) szóló könyvecske, gondoltam közzéteszem itt. Ez jól jön nekünk, mert Poe-ról már én is írtam párszor az oldalon, a Moly-on indult több kihívás is a témában, sőt közzétettem a Ligeiát teljes terjedelmében itt is. Ez a könyv ahogy néztem egy blogból alakult ki, de hogy pontosan miről is fog szólni, fogalmam sincs. A címén kívül én sem tudok túl sokat róla, mert a  bejegyzések már nem olvashatók az eredeti oldalon. De majd gondolom lesz valami reakció rá, és akkor majd visszatérünk még erre. Addig is kíváncsian várom. Nektek meg ajánlom. 




A  könyv Facebook oldala: Kortársunk, Mr. Poe

Megjegyzések